"When a story demands to be written, there's no way to resist"

Om jag föll ner i en bottenlös brunn nyss så kom någon och makalöst räddade mig upp nu. Denne någon är en av världens bästa författare. Stephenie Meyer håller på att fullfölja den femte boken. Trots att manuset blev stulet och hennes liv krossades en smula. Hon kunde inte INTE göra det.. "When a story demands to be written, there's no way to resist" - Stephenie Meyer. Men när den blir klar.. det vet ingen. Så jag väntar.. och längtar...längtar så mitt hjärta spricker. Och för att göra mig själv och mitt hjärta ännu lite mer otåligt så har hon lagt ut första kapitlet av Midnight sun på sin hemsida för alla att läsa. Ett utkast dock. Men ett 20 sidor långt utkast om Edward och hur han upplevde, kände och tänkte den där första dagen när Bella kom till Forsk High school och satte sig brevid honom på biologilektionen... Det kan förmodligen vara det bästa utkastet någonsin..

Gissa vad jag ska göra resten av kvällen...






"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Helen:

skriven

Men vilken adress är det då?

Kommentera här: