Morgonstund har träning i mund!

Morgonstund har träning i mund!
Efter gårdagens vila pga av intagande av vin i onsdags så var det dags igen. Frösöberget skulle bestigas och gås runt. Idag fick jag och Cissi besök Tesa och hennes hund Ella. Och vilket krut det var i den tjejens ben! Medan solen stekte från en blå himmel lackade svetten i pannan på mig så när vi var uppe vid Tanne var benen inte så starka och längtan efter vatten var stor. Men vi slet vidare, och när vå åter igen såg gångbron tillbaka till fastlandet så hade den blåa himlen blivit utbytt mot stackmoln med solen gömd bakom sig... och i skrivande stund, efter dusch och frukost så är det ett litet duggregn utanför. Men vad gör det när jag/vi förbättrade vårat 1,1 mils varv med 10 minuter?! Det är mycket det!

Före och efterbilder på min kropp kommer icke att dyka upp här, däremot ska ni få se vad som händer med mina ( och cissi och Tesas ) händer när vi kör vårt powerwalk en längre sträcka. De svullnar upp och har en skiftande färg mellan röd och vit. Min teori är att det samlas för mycket blod i fingarna.... men det är min teori.




Direkt efter träning. Svullen... Kolla in pekfingret!!



Efter dusch och frukost....



"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sara den rara:

skriven

Åh, det är så obehagligt, det känns som att fingrarna ska sprängas... Men jag längtar efter den känslan... :)

2 sara L:

skriven

hi hi. en liten tjockishand..

3 Jenny:

skriven

Ni är så jäkla grymma!

Åh, du glömde att fingrarna skiftar i blågrått också, längst ut... :D

4 Lelle:

skriven

Oj hur kunde jag glömma det där faboulösa blå-gråa som gör hela handen, Jenny! :P

Gör om´ett igen i morgon...

5 Josefin:

skriven

vet du vad Dulan....pekfingret blir alltid tjockast!!!!!tänk på det när du går!!!varför blir det så????ta reda på det du!!!

Kommentera här: