en stolt, stolt hund!

Idag sov jag ( nyktert och skönt ) till tjugo över tio! Jag ställde inte klockan ( inte ens fram den faktiskt förrän jag vaknade ), jag behövde inte stressa för att gå till jobbet trots att jag ska dit så småningom. Jag fick mig helt enkelt en helt underbar sovmorgon där jag kunde vakna.... och somna om med gott samvete och bara sova hur länge jag ville!

Tänk vad man kan uppskatta små saker!

Igår avbröt jag min 12-dagars jobbvecka med att gå ut och äta på SAS Radissons resturang med vänner. Jag provade på en förrätt med röding som var GUDOMLIG och sedan en älgfärsburgare med hjortonchutney och chevré som var så stor att det var omöjligt att få ner allt. Sköljde ner detta med två glas rött och gick sedan HEM, för att vänta in sambon och se fotbollen istället för att följa med resten av sällskapet ut på dansgolvet. Klappar någon mig fint på huvudet nu så ser jag ut som en stolt, stolt hund!

6 arbetsdagar kvar....

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 Anonym:

skriven

klart du ska vara stolt... du e grym :=)

Kommentera här: