bara ha möbler i vitt

Huset jag pratade om förut som blev lite av mitt drömhus..... nu har jag hittat motsvarigheten i bostadsrätt inne i stan!
Det enda pyttelilla som jag är emot är att balkongen är så liten, med vad gör det när den har en sån härlig form!

Nu vill jag flytta. Typ i morgon. Efter det ska jag bara ha möbler i vitt så det blir romantiskt och stort och högt i tak och ytor och käääärlek!

Kolla in underverket här


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Anonym:

skriven

Då min vän har jag det perfekta köksbordet till dig!

2 Anonym:

skriven

Alltså jag, laxen..

3 Sara den rara:

skriven

Och jag har den perfekta attiraljen att fästa på väggen, en nyckelharpa. Kompispris 4000! Köper du den innan semestern så får du den för 3700... Vad sägs?

Kommentera här: