Lördagkväll

Lördagkväll, och jag blev precis lämnad ensam och nyduschad i soffan av min sambo. Han skulle ut och smaka på nån öl. Själv så är jag mätt på pizza och ska se klart Serving Sara och äta upp gårdagens onyttigheter i min ensamhet. Jag försökte locka med att det nyinköpta sen igår kunde testas, men det fick jag inget för, utan han försvann ut till taxin. Så nu får jag gå och lägga mig själv ikväll, jag som dessutom har varit konstant frusen i en och en halv vecka nu. ( Men jag är inte bitter som det kanske låter... han kommer ju trots allt hem om drygt 4 timmar, men då är det väl jag som får värma hans frusna -18 graders kropp istället : )



Trots att jag aldrig har sett matchen upp tungviktstiteln eller ens var påtänkt på låånga vägar så känns det att Ingos död är något som berör Sverige och världen på ett speciellt sätt. Lite rysvarning sådär.


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: