sex på mitt party

Berit undrar om jag hade sex på mitt party igår. Det hade jag inte. Trots att sambon satt i rummet brevid. Istället blev det mycket prat om sex eftersom jag igår ställde till med ett litet sexparty. Jag och fem av mina vänner samlades med rödvinsflaskor och ett öppet sinne för bordet som var täckt till millimetern av "utrustning". Det blev en härlig kväll med dildos, chips, vibrerande ägg, vindruvor, lackahandskar, rödvin, kroppsstrumpor i fisknät, gapskratt och sexiga underkläder. En kväll som slutade med att mina vänner fick lämna mig- egentligen mot min protest- för att låta mig sova. Jag hade ett jobb att sköta i helgen igen. Och i morgon går jag på min tjugonde arbetsdag i rad utan ledighet.....
Det är därför det har blivit skinn på bloggen som jag nu ska försöka picka hål på.


"det är lätt att hålla käften oh svårre att säga som det är"

Kommentera här: