vissa saker fick man svälja två gånger

Gaah så skönt det är med sovmorgon! Jag har inte haft en riktig sovmorgon ( och med riktig menar jag en där jag inte börjar jobba runt 11, eller där jag vaknar upp med torr mun efter blöt kväll ) sen förra året. FÖRRA ÅRET!
Idag är det också första gången jag äter frukost i år. Men rostade mackor smakade fortfarande som rostade mackor.

Vilken helg då! Trots att jag inte har varit ledig ( och är det inte idag heller ) så känns det som det. Förenat nytta med nöje passar lämpligen bra in här. I fredags samlades nästan alla tjejerna hemma hos mig för en hederlig tjejkväll. Det ingick med andra ord godsaker att tugga på mellan rödvinsklunkarna, tända ljus, ett väldans massa spring på balkongen för att röka, ett ännu värre prat i munnen på varandra om minst fyra olika ämnen men som man ( eftersom man är tjej ) ändå hinner med att vara delaktig i och svara på samt ett ofantligt springande på toaletten ( såklart två och två minst, det var ju tjejkväll! ) där det skulle kissas, pratas lite ifred - men som man ändå pratade om med alla sen igen, och bättra på sminket. Kvällen slutade med att fyra av oss tappra hade fått mersmak på vinet och gjorde entre på Plaza. Där urartade det åt alla möjlig håll och kanter. En grårygg gick upp i rök, vissa saker fick man svälja två gånger och när musiken stängde försvann alla åt varsitt håll utan att säga godnatt. Jag fick på min lott Åsa. Och det resulterade i McD och att jag tyckte soffan var skönare än sängen när natten övergick till morgon.

Åh var roligt det är när alla är tillsammans! Och extra roligt när de utflyttade kommer hem!

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 Towa:

skriven

Ja och tänka sig att jag och syster gick hem tidigt utan att göra en scen av allt.. Det roliga är att hon är portad och vi smugglade in henne likt en 16åring hahaha.

2 jojjo:

skriven

Ja precis! Det skulle inte alls sitta fel med en världsturne! HOPPAS HOPPAS! :) Vad lyssnar på med på för musik?

Kommentera här: