"Fan, va satans kul det var det där".

Ni vet hur det är... visst det är kul när man är mitt uppe i en resa, eller en fest eller något annat kul. Men det är aldrig så roligt som man kommer på att det faktiskt var när man kommer hem. När man tänker tillbaka, ser bilder och pratar minnen. Det är då man tänker och säger att "Fan, va satans kul det var det där".

Det har i morgon gått en vecka sen vi åkte till Vemdalen. Idag hittade jag den här bilden. Gud vad jag önskar det var i morgon vi skulle åka dit istället!



Kan en morgon i fjällen tillsammans med vänner bli bättre?
Sol, ett paket hot-dogs redo att grillas på våran scoutskills-gjorda eldstad, färska italienska jordgubbar som smakar vatten och en flaska bubbel, redo att drickas ur plastmugg... ( också cissis bleka ben i bakgrunden )


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Anonym:

skriven

Jag håller med. Men jag tror sällskapet var det bästa, det var det som gjorde det riktigt bra...

Du, jag hade gärnat skickat korten, men Jonatan har städat bort min kamerasladd :( Ska leta med ljus och lykta i helgen.. Pyss

2 Sara:

skriven

Jaha, och det var jag som skrev nyss...

Kommentera här: