citys snyggaste också

Jag har slagit vad med mig själv att jag ska öka försäljningen i mejeri och delikatessen i årets jul. Så idag har jag gjort den första delen mot min julsuccé på Hemköp. Ett jultorg. Och citys snyggaste också om jag får säga det själv.
Så gott folk, kom nu och handla era julostar, dessertostar och julostkakor hos mig! Kan det bli mer inbjudande än så här!?






"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Veronica:

skriven

du är så DUKTIG lelle! hoppas du får en fet julbonus! ;) det är du värd!

2 Elin:

skriven

ja där hade jag köpt min julost iaf :)

3 BecKAn:

skriven

Very nice lellelii.. I like :P

4 Jenny:

skriven

Om jag hade hunnit förbi mejeri idag så hade jag definitivt köpt från det bordet! Tjusigt!

och apropå tanten: Oh my. :)

Kram!

5 Sandra B:

skriven

SNYGGT! Det där kommer verkligen öka försäljningen. Du kan din sak du! Puss

6 emelie:

skriven

jättesnyggt :)



fixa så jag har ett jobb när jag kommer tillbaka i januari, haha.

7 Sara:

skriven

Jag var där och spanade idag. Mycket tilltalande...

Kommentera här: