Twenty days and countin´....

Idag fick vi våra biljetter! Sunny Beach here we cooome! Det här blir väl sista gången man får chansen att känna sig som 17 igen.. sen får jag återgå till att känna mig gammal 24-a. Men oj så skoj det ska bli!
Nedräkningen har officiellt börjat! Twenty days and countin´....

Köpte en ny resväska igår också. Och en högtalare till mobilen som ska ge oss fett ljud och feeling på balkongen efter stranden... pengarna bara rinner genom fingrarna! Jaaarrråå!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Fia:

skriven

fuuuuusk =)....Puss

2 Sascha:

skriven

Åååh, jag vill också. Men, jag ska ju på kärlekssemester till Prag... hihi. Puss

3 kickan:

skriven

Jag vill också :(

4 em:

skriven

Tja, var i sunny beach för två veckor sen :) hoppas ni får grymt kul, det hade vi =)

5 Loppan:

skriven

På kornboden! =)

6 Loppan igen:

skriven

för övrigt så ringde dom upp mig och ville att jag skulle komma dit! =) Coolt... hehe

7 annsofie:

skriven

Som du vet så trillade jag nyss hem därifrån :) och jag varnar för nyrika tyskar, fulla skottar, kärlekstörstande irländare, happy-hour i baren och billiga drinkar i övrigt. Och är det någonstans som man får chansen att vara sjutton igen så är det här. I hope you have the time of your life :D Vi hade kanonskoj! Och jag ser fram emot ditt inlägg om resan sen! Kram!

Kommentera här: