våran goda förmåga och härliga samarbete!

Idag slog jag och Tomas på stort. Vi dukade inne vid matsalsbordet, tände ljus och släckte andra lampor runt omkring för att göra det riktigt mysigt för en middag för två. Vi hjälpte båda till att laga maten, och ingen av oss läste något under måltiden som vi ( LÄS: Jag ) alltid måste göra... och vilken mat vi åt sen! Jag är mycket stolta över oss och våran goda förmåga och härliga samarbete! Det blev gudomligt gott!

image537


image538



"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sara:

skriven

Åh, vad mysigt :) Och GOTT!!! Jag skulle sälja min syster för en varm macka nu! Intresserad?

2 den va kul:

skriven

öhh vart e middan.?? är de dom där mackorna. ??

3 mamman:

skriven

ro hit med mackan....yummi...
puss...

4 Soffie:

skriven

Å va mysigt och gott det såg ut:O)
Nice blogg!!

5 kickan:

skriven

detta såg ap gott ut.. ge mig:P

Kommentera här: