saker man ska göra för varandra ibland....

Igår när jag kom hem från jobbet berättar Tomas att han har en present till mig. Present? Jag fyller varken år, har inte namnsdag förrän om en månad och jag har inte varit nämnvärt översnäll.....
Men det är kanske sånna här saker man ska göra för varandra ibland....

Jag fick iallafall dom här! Och blev superglad och pirrig likt ett barn på julafton.

image540


Kastade mig ner i sängen och sträckläste så länge jag kunde innan jag var tvingad att sova. Klev upp tidigare och fick en halvtimme vid frukostbordet med Stieg, utan frukost men boken mättade mig nog.... ELLER INTE!
Tror ni kan kan ta semester ett par dagar så jag kan få ägna en tre-fyra dyng åt dom här två guldklimparna?!!

Tack Älskling! <3

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sara:

skriven

Snacka om äkta kärlek. Den man som ger mig såna böcker gifter jag mig med, osedd... Jag är lite avis på dig som har nöjet att läsa dem kvar. Enjoy! Puss gumman

2 Veronica:

skriven

åå dom där har jag velat läsa jättelänge men är för snål för å köpa dom själv!! ;) kanske får flirta lite med min grabb då å se om jag har lika tur... :P

Kommentera här: