sockerstimulation till illamående

Nu har det som gör mig lite stressad och pressat satt igång igen. Nu under hela våren ska jag få ihop att plugga heltid, jobba heltid, vara flickvän på heltid, lika väl vän på heltid och underhålla lägenheten och mig själv. Jag vet att det går men det kommer bli tufft emellanåt. Just nu tvättar jag 3 ton med kläder samtidigt som jag gör lite research till en uppgift som går ut på att skriva en text som säljer märket Marlboro och sen ska jag jobba 7 timmar....pust.

Igår var svärföräldrar och annat på böjelsen svär här och firade Tomas födelsedag sent. Det blev den stora rundturen i läggan och sockerstimulation till illamående. Linn ( 5-årig systerdotter till Tomas ) spöade nästan mitt rekord i Wiibowling när hon med sin sköna stil satte bl.a 4 strikes i rad.

Uppdat på jobbfronten så kan det sägas att jag hade en jävla skitdag på jobbet igår.


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Siolia:

skriven

Haha, pressa den jävlen ;P Ja det är mycket mer på honom ska jag vela pressa, typ hans huvud i en papperspress :P Nej usch, inga mordhot nu så jag åker dit för det...

2 kickan:

skriven

jag vill också spela! :P

Kommentera här: