"H*n är på väg. Nästa vecka.

Efter att ha gått igenom dagens måste-sidor på internet ett flertal gånger igår så klickade jag in på lite mer vecko-måste-sidor och gjorde en chockerande upptäckt!

I morse skickade jag ett sms utan vare sig förväntningar eller hopp om svar eftersom Internet mycket väl kan ljuga.
Klockan 06.24 kom den. Leveransrapporten och jag flög flera meter upp i luften av bara det lilla klicket och kände mig som ett barn på julafton i väntan på tomten. En halvtimme senare kom svaret.... Innan jag öppnade meddelandet så tittade jag länge på bilden av dig och tänkte mest att det händer alldeles för sällan att jag får sms av dig och att det vill jag ändra på, men att det inte går med dig för du är så envis och spontan... sen log jag och öppnade messet.

"H*n är på väg. Nästa vecka. Vi har telefonen på företaget tills **** kommer hem. Sen är det som vanligt ett tag igen. Kram ****** "

Jag längtar så jag dör. Nästan så jag är nykär.


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Åsa:

skriven

TINA!

Kommentera här: