en gul fjällbrynt cykel

Jag avslutade julen som man ska göra. I en mysig stuga uppe i Åkersjön. Med god mat och dryck. Skoteråkning, rosiga kinder, tjocksockar, långfillingar och goa ungar. Korv med bröd, osminkat ansikte, kall luft och somna i soffan.

Nu laddar jag om med två dagars jobb och sen tar jag på mig den lilla svarta och gör Ålands hav osäkert under nyårsafton och dagarna två med en stor del av mina vänner. Fnular på ett nyårslöfte jag glömmer bort innan taxfreen har öppnat på torsdag morgon....

Förresten, är det någon som har sett någon som inte är mig eller Tomas hoja runt på en gul fjällbrynt cykel?
Min kära personalfestvinst blev nämligen stulen utanför telia i fredags ( förmodligen natt ). Vore skoj att få tillbaka den. Speciellt eftersom det bara finns två av just en här cykeln i Östersund.... håll gärna ett öga eller två öppna!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 mamman:

skriven

Men va faaaaaaan??? guuuud va tråkigt :(

shit,,,:( :(

2 Kjell:

skriven

Ja där ska han sitta skit ungen.... ;)

Kommentera här: