A bargain!

Besökte Pingskyrkans loppis idag med päronen. Halva priset på allt i hela huset! Det var smockat med folk och svårt att ta sig fram, men där de saker jag var ute efter fanns så var det inte så knökat, så jag kunde i lugn och ro rota bland lite second hand väskor, skor och skärp!
Det här fick jag med mig hem!



   



Hela kalaset gick på 47,50:-
A bargain!

Hittade dessutom en Prada väska där bland allt rat som också finns på sånna här ställen. Den kostade 70 kronor och var en kuvertväska. Tyvärr så var det helt otroligt sjukt ful så den fick hänga kvar på spiken. Men mer Loppis och second hand för mig tack!

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 MAMMAN:

skriven

ja loppisar e bäst ju....skynda fynda...

gillade gubben ja GUBBEN G hahahahaha....ofta säga sånna saker o sen baaa gå??? hahahahahah

Kommentera här: