Alla goda ting är tre..

Alla goda ting är tre... fast den sista gör mig lite rädd för mig själv.

Endast positiva brev i posthögen idag! Den fria t-shirten jag fick designa kom i skrymmande paket idag, snacka om att den kommer bäras i stugan på forum tidiga mornar! Det andra brevet innehöll två presentcheckar på 150 kr som jag "beställt" av mina Telia Fördels poäng. Gratis shopping för moi!
Det tredje och som gör mig lite tvivlande på mig själv och min julavsky är tidningen jag köpte idag. Amelias Julspecial! En hel tidning med bara förberedelser och tips inför julen! Och dessutom fick man med 4 st julhängen som jag kom på mig själv med att tycka var jättefina....

image457

image458


Antar att hjärnan håller på att ställa om sig eftersom sambon har framhållt att vi två i år -Julhatarna numbero uno - ska ha en julgran.... vilket gör att inredaren inom mig slår bakut och genast tänker... något komplement till de äckligt fula adventsstakarna måste vi ju ha i fönstret om vi ska ha gran. Och självklart en snygg adventsljusstake när vi ska tända ett nytt ljus varje advent ( Big no no för vitmossa å svampar i nån bucklig tennsak nån unge -möjligtvis jag själv- lödit ihop på tekniken i sexan ) osv osv osv...
Såklart har jag hittat en del jag skulle kunna tänka mig ha i vårat shyssta vardagsrum, men det ligger också just precis i den prisklass jag och sambon brukar hitta saker vi gillar i... alltså överpris. Jag menar 1495 kr för en julgransmatta?

Förresten så får man ju inga julklappar heller.. så det blir till att slå in tomma skokartonger för känslan.

AAAAAAAAAAAH! Slutpratat om julen nu! Det är ju för fan inte ens november. Jag vill återgå till mitt vanliga jag. Sommar-Lelle...


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Rille:

skriven

Ähhh.. vadå sommar-Lelle?! Du krökar ju bara på sommarn. Eller... visst ja, det gör du ju på vintern med :P

2 Blogginnehavaren:

skriven

Rille >> Ja, precis! Ge mig tillbaka mitt rätta jag! :P

Kommentera här: