Gratulera mig för helvete!

Äh jag var bara tvungen. Jag är stolt. Här är den. Printad, tryckt och redo att kritiseras och förhoppningsvis godkännas utan större krusiduller. Det är faktiskt ganska mäktigt att hålla i sin biljett till en högskoleexamen. Men vilken ångest jag fick när vi tryckte på Skriv ut knappen och visste att nu var det ingen återvändo.









Jag är värd ett grattis. Gratulera mig för helvete! =) ( Peppar peppar,... har ju inte lagt fram den än )


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 mamma mu:

skriven

***********GRAAAAAATTIS GUMMAN************
det ser GEDIGET ut ju....*klickar på bilden*
vill se live sen ja puss...

2 Sara:

skriven

Ett stort jävla grattis till dig gumman. Jag är så stolt!! Bra jobbat. Puss

3 Åsa:

skriven

GRATTIS ÄLSKLING!! INGA TVIVEL PÅ DIG! PUSS LOPPAN

4 madde:

skriven

Grattis vännen jag är stolt och jag vet att du fixar allt.. puss

5 Werner:

skriven

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är stolt över dig. Puss

6 Syrran:

skriven

Ett stort grattis till min bästa syrra!
DU ÄR GULD VÄRD! *håller på att grina,för känslig för sånt här*
***flinar**

Kommentera här: