jag är kvinnan i hans jobbdrömmar!

Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera och roa er :P
Men jag det har varit lite andra saker som korsat min väg och som känns viktigare än cyberrymben. Sen har jag jobbat varje dag också och varit så slut när jag kommit hem att jag inte orkat!

Två saker ( it has to be faith ) som har hänt dock!
1. Jag har sett och hälsat och varit överdrivet pratglad och trevlig ( hade jag kunnat hade han fått fikabrödet han handlade ) med chefen på Åhléns. Han som förhoppningsvis ska ringa mig snart och skrika i luren att jag är kvinnan i hans jobbdrömmar!

2. Sökte ett extraknäck på en kundtjänst i Gävle. Och dom har ringt mig! Två gånger! Och jag har inte kunnat svara. Ringde upp efter jag slutat men kom till en växel där de inte kunde få fram vem som sökt mig. Får bara hoppas att de ringer upp igen! 2-3 kvällar i veckan kan man väl stå ut med! Make some money!

Det har ringt en till snubbe också och lämnat ett skumt mobilsvar. Ville att jag skulle ringa upp. En skåning. Undra vad det är om.

Blää måste skriva nyhetsartikel nu..


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Towa på Arlanda:

skriven

Nä vet du vad, inatt sov jag i en lyxig säng på Arlanda och drömde att du var gravid. Din bebis låg på köksbänken medans du och Tomas hade fest. Den var säkert bara 2dm lång och några centimeter bred, och ni hade fest hela natten!!! Stackars bebis naken och kall

2 Towa:

skriven

Oj, förlåt

Kommentera här: