Nu luktar det mammas köttbullar i köket.

Sitter i Ringsta, hemma hos päronen. Dom två ( frukterna alltså ) donar med att fixa klart maten och ställer fram på bordet. Jag och bro´ ligger om vartannat i vardagsrummet och gosar ihjäl oss med kattungarna. Alla barna har kollat på Kalle som sig bör, men det räckte med att jag lyssnade på teven så såg jag bilderna framför mig så all min uppmärksamhet kunde riktas mot dunbollarna. Jag har faktiskt också sett ett par påsar här och var med innehåll som är väldigt likt julklappar. Jag som trodde det var slut med det....jag är ju för gammal ryktas det om!

Nu luktar det mammas köttbullar i köket. De absolut godaste k-bullarna som finns ( visst tycker vi alla det om just våra mammors mat va?! ) Alla trivs, är finklädda och mysfaktorn är hög just på ett sånt vis som bara våran familj kan. Synd bara att Tomas inte är här, han gör sig också bra här i mysfaktorn på landet, med oss.

God jul allesammans!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Kerstin o Berit:

skriven

HO HO HO HO
God Jul från oss

2 mamma mu:

skriven

ja ska göra nya köttisar bara till dej gumman
puss

3 Sara:

skriven

Hjäääääälp... Videoklipp i bloggen?

Kommentera här: