snyta mig i tröjan

Nu har jag börjat snyta mig i tröjan också. Jag ska bo i samma tröja i morgon och kanske nästa dag också. Svag är bara förnamnet. Orkeslös efter.

Kan man blanda ipren och Cocillana? Jag har ju lärt mig av mitt kära husdjur att pundare gärna suger i sig det övre lagret i en oskakad cocillana flaska för att få i sig da morfine. ( Ja nått sånt. Jag vet inte, sysslar inte med sådant självömkande-tycka-synd-om-sig-själv skit. Snacka om att inte älska och respektera sig själv ) Tabletter å pundarfasoner vet jag inte om det känns som jättebra kombo precis innan läggdax. Vaknar kanske aldrig upp mer....



När man är sjuk får man titta på hur mycket friidrottsVM man vill. Och eftersom vi är sportintresserade här på
Fältjägarn så ska således detta ske i stor utsträckning resten av veckan. Till och med 10 000 meter.

Dagens roligaste friidrotts kommentar: Jenny Kallur om ryktena om de snabba banorna: "Ja, jag hörde att Mr Gay hade sagt....." Vilken nivå på min humor!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: