"Jävla kärringjävel som inte fattar någonting...

På tal om helvetet så kom det en berusad man in i lördags på förmiddagskvisten. Han la´ upp ett äppelskrutt på bandet och ville betala det.

Jag till berusad man:
Du kan inte äta upp äpplet innan du har betalat eftersom de kostar efter hur mkt de väg...

Berusad man i tårar:
Fattar du inte att jag har diabetes va? Du vet inte hur det är att ha diabetes du.. varpå han kastade äppelskruttet och 15 kronor i ansiktet på mig och stormar ut. Dryga minuten senare stormar han in igen och skriker att jag är en citat: "Jävla kärringjävel som inte fattar någonting... du kan dra åt helevte, jag hatar dig, du kommer aldrig komma till himlen och om jag inte hade haft diabetes hade jag önskat livet ur dig" Slutcitat:

Hur mycket diabetes och hur mycket alkohol var det som talade ur den munnen? Om jag inte hade haft diabetes.. hehehe...

Det var första gången jag blir kalla kärring av någon som är dubbelt så gammal som mig själv. + Att jag fick 15 kronor till spargrisen.

Han kom in senare på dagen igen och handlade. Han ställde sig i kassa 2 och köade tills han såg att jag hade bytt från kassa 1 till kassa 2. Då ställde han sig i kassa ett och handlade av Yvonne. Haha.


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

1 syrran:

skriven

hahaha :P

Kommentera här: