sött röd om läpparna

Om ni ursäktar mig. Jag ska på champagnefrukost nu, bli fnittrig och sött röd om läpparna av jordgubbar.

Ikväll vill jag smälla smällare. Flugor och Tigrar. Bli spännande rädd, utmana mig själv att vänta in i det sista.. utan att spränga av mig fingrarna...låta en pojke imponera på mig, med ett-öres så handen blir sotig... å se på stora varma eldar som gör att man inte ser något annat än svarta natten efteråt. Idag är det valborg.


Dagens-valborg-låt: Burn the city down - Ceasars palace


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Junitjej:

skriven

Vilken fin blogg du har!!
~Ha en trevlig valborg!~

2 Carro:

skriven

Hallåå lelle! Vilken makeover du gjort på din blogg, sjukt snygg! Ha de så kul ikväll,men ta de lugnt me smällarna:)
*Caroline*

3 Saris:

skriven

Ha en sjukt bra Valborg. Och tack så mycket för alla fina uppmuntranden som jag får av dig på bloggen, de värmer. Du är en fantastisk person. Puss

4 Madde:

skriven

men gud vilken fin blogg... hoppas att du får en underbar valborg... jag ringer dig sen ja. puss

Kommentera här: