Du har lätt att bli anställd.

Gjorde personlighetstestet från Virtanen via Sigge eller tvärtom, vet inte riktigt. Skulle kolla vilken kändis jag var. Här är resultatet: Du är Charlotte Permell. Trodde först nissarna måste stavat fel. Det måste ju ska stå Charlotte Perelli. Men icke. Googlade Permelldamen och fick veta att det är programledaren för SVT:s Mitt i Naturen. Say what?!

Jag har tydligen trygghetsfaktor 43% och:

Du är trygg i mitten, men du drar lite åt det mer okonventionella hållet. En balanserad livsföring med inslag av individualism och spänning. Du vill absolut ha nya upplevelser, men bara på därtill avsatt tid. Du har lätt att bli anställd. Lämpliga yrken: Sommelier, Inredare, Arbeta till sjöss.

Jag hajjar fortfarande inte. Det där stämmer ju inte alls på mig! Det enda jag kan acceptera är Lätt att bli anställd. Haha ge mig mitt drömjobb nu så får jag det! Annars tänker jag bara ta detta test som ännu ett exempel på att alla människor är lättlurade och bekräftssökande utav alla de slag!



"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: