Kyckling aka JärpFaijitas

Jag har inget intressant att skriva om. Mer än att jackan fortfarande är till belåtenhet trots att jag fryser lillsnoken av mig i blåsten.

Jo, jag kan säga att middagen inte blev som den skulle. Kycklingen kan aldrig ha varít kyckling. Det smakade, luktade och såg ut som järpar formade som minikycklingvingar.
Kyckling aka JärpFaijitas med ris och grönt. Mätt. Ja.

Nu är det bajen på TV. Och sen är det säsongsavslutning på DH, extra långt avsnitt. Och det får jag INTE njuta av med något gott.... för det är ju tisdag...


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Åsa:

skriven

Visst är det tufft loppan! Tänk dig lite maräng swiss! Mmmmmm ljuvligt.. Jag kommer somna när jag ska se DH om jag inte får nå sött i mig och får en sockerkick! hihi

Kommentera här: