"Jag ska på Shell inatt om jag så ska springa till Gävle"...

Det gick åt helvete med mitt "Jag ska på Shell inatt om jag så ska springa till Gävle"...
Undra vad dom gör nu..
Nu är dom fulla minsann...
Och här sitter jag..
Fast jag borde varit där..
Borde ska gå på Shell om ett par timmar i Stoffes dojjer eftersom klackarna tar livet av mina fötter..
In på Shell och handla en ask med räksallad...

Och lukta sprit, fast det känner ju bara vakten och kassören, inte vi...
Och sen äta lussebulleglass på vägen hem med Rille och lyssna på musik i telefonen..

Det är långt till Shell i för stora vita sneakers som man blodar ner, det är långt tillbaka från Shell också. Men vad gör det när man får titta på en sovande Kristoffer och äta kokt korv och dricka en bacardi apple drink med cola... och chips, och ballerina...

..och klockan blir närmare morgon än natt...

Mmm, nu är dom fulla minsann, och här sitter jag...helt på fel ställe..

Bara för att han inte behagade komma och prata med mig i tid... Åre.. pyttsan..

Sänder mina fetaste kindpussar till er grabbar! Ha FAN INTE ROLIGT utan mig! Det tar jag igen tredubbelt så hårt nästa gång..



"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Rille:

skriven

Asså, det är något väldigt speciellt och komplicerat med räksallad och shell. Något mystiskt nästan. Nu senast var det slut (när jag bad om en ask), så han i kassan fick öppna en special-låda, och sleva över till en ask räksallad från byttan där han tar när folk köper färdig-grillad korv!

Kommentera här: