Jag har blivit deprimerad

Jag har hamnat i en svacka. Jag har blivit deprimerad. Jag fick i morse besked om att jag inte klarade senaste tentan. Detta innebär två rest tentor för mig del och c-uppsatsen sätter klorna i mig redan på måndag, hur ska jag hinna? Inte ens att jag har jobbat och pengarna kommer komma som ett väldigt önskat kuvert på posten om en månad  hjälper. Jag känner mig körd, osmart, helt dum i huvudet helt enkelt. Känns som jag kommit till en återvändsgrän, en tunnel utan vare sig ljus eller slut. Och som inte det vore nog så kommer jag ej att deltaga på morgondagens seminarium som är obligatoriskt för att få betyget G i kursen, vilket innebär att jag kommer få kompleterings uppgifter att göra...... snälla ge mig lite mer skola....

Jag låste på jobbet idag. Det var första gången.... det är stort... jag är på väg nånstans... uppåt, endast uppåt på stegen..

Kalla mig bitter.... gör det gärna, för det är jag....

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Stoffe:

skriven

Du ska få min logg-bok från A-delen, med mina referenser så har du ju det fixat i alla fall...

Kommentera här: