radarstyrd

Man blir radarstyrd på jobbet när man jobbar för mycket . Och ändå har bara sommarens jobbande börjat, det kommer inte direkt bli så att jag tillbringar mindre tid på jobbet från och med nu.

Glott på t-shirtar till pojken idag till utlandsresan. Fanns bra med utbud, mycket gott att välja mellan. Solglajjer till mig var det värre med. Jag har ju hittat mina redan och dom blir det ju inte eftersom jag valde att få Lacoste skorna i tidig födelsedagspresent. Annars hade man ju inte sagt nej till ett par bruna Michael Kors! Nu känns HM:s andra hands sortering sååå B. Men det blir väl ett par sånna i slutändan i allafall. SUCK!

Inte mycket vettigt skrivet här inte...

Tänker på Maria vännen... P U S S till dig!


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Beckan:

skriven

Tack för att du finns, världens goaste Lelleli... :=)

Kommentera här: