Där fick hon klä av sig naken

Inatt innan jag vaknade av att jag hade försovit mig så drömde jag ( eller ja det blir väl nån gång på morgonkvisten jag drömde ) att jag var på en fest med Stoffe, en bög och en mörkhårig tjej väldigt lik Katie Holmes. Vi tre (Jag, Stoffe och bögen (( han har inget namn )) ) hade som uppgift att spränga uteplatsen där alla satt på olikfärgade handdukar och festade. Men det lilla kruxet var att tjejen fick inte bli skadad. Så därför "råkade" jag spilla chokladsås över hela henne så hon dessutom skar sig på hälarna i förskärckelsen som uppstod när hon fick den varma såsen på henne. Jag kom genast till undsättning och ledde henne in i huset för att hjälpa henne bli ren. Där fick hon klä av sig naken och hoppa ner i badet medans jag tvättade henne. Men man fick inte ta på hälarna där rivmärkena var utan bara på knäna och magen skulle chokladen bort.
Stoffe och bögen hade genomfört sprängningen i precis den sekunden jag "råkade" snubbla över tröskeln till badrummet och hostade på samma gång så tjejen inte hörde.
Så vi satt där i badrummet och jag tvättade henne och hon blev upphetsad utav det (!!! ) och då!...


.... Kom posten neddimpande i brevinkastet så tomas vaknade och väckte mig på köpet..

Han hade tydligen och drömt konstiga saker. Att jag gick omkring och hånglade med en jätteful kille på stan och var dessutom nöjd över det. Han var upprörd! Haha!



"Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Stoffe:

skriven

Varför fick inte jag tvätta bruden för?
Nää, låt Stoffe spränga uteplatser tillsammans bögar istället. Just my luck...

Kommentera här: