Jag är tillbaka!

Jag är tillbaka! Efter en vecka i värmen samt 3 dagars Storsjöyra så har lugnet ( och ett icke existerande immunförsvar ) lagt sig som ett töcken över mig. Kroppen blev chockad över den obefintliga alkoholhalten och sade ifrån. Så nu ligger jag här hemma med bultade huvud, rinnande näsa och en hals som kliar och som slår bakut när helst jag vill svälja.

Bulgaria och Sunny t beach var fantastiskt. Att det var så svårt att göra av med pengar visste jag inte. Jag ser mig som lite av en expert på det området men här fick jag då verkligen anstränga mig. Maten var underbar och inte så dålig som många säger. Chicken kebaben och corn on the cub på nätterna gick absolut inte av för hackor dom heller. Mums!
Annars så var det som förväntat. Pina coladan smakade mums, den 6 km långa stranden var över förväntan ( len som silke ) så också strandresturangen vi åt på varje dag. Brännan satte sig där den skulle, men jag blir aldrig nöjd. Jag vill vara SVART inte halv ljummen när jag kommer hem.
Havet var underbart, vågorna härliga att glida på och moln trodde jag hade slutat existera tills jag kom hem...

YRAN 2006 då?
Som vanligt kan man säga. Gick ut tors-lör. Köpte INTE 3-dagars av nån anledning och fick betala 950 spänn för att få trängas i ett tält med cider i plastglas i tre dar. Men det är ju bara som det ska vara.
Såg inte ens presidenttalet, vad har det tagit åt mig.
Bättre yra nästa gång som man säger. Men som alltid så var det ju en given folkfest och vädret kan förmodligen aldrig bli annat än HETT när det är dags för sista helgen i Juli och festival i Östersund.


Nu ska jag snora vidare.


"Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Sara den rara:

skriven

Jag citerar den härliga Gert Fylking och skriker: ÄNTLIGEN!!
Saknat dig ju.. Puss puss

Kommentera här: