Jag är inte bara otrevlig. Jag är äcklig också.

Den här dagen utvecklades inte som jag ville. FIck ångest så fort jag klev upp och märkte att jag kanske inte mådde så dåligt som jag trodde jag skulle göra och därav kunde ha gått på lektionen. Tänkte att jag skulle vara lite duktig och laga lunch och städa istället för att få dagen att gå men nej. Köttfärsen hade blivit gammal och städningen var så sjukt tråkig att jag satte mig, åt upp en halv påse Pommpes pinnes och tittade på tre olika "vinna-pengar-program" ala Lyckochansen innan Jag såg två program av Våra bästa år där det andra var en repris av det första.

Sen känner jag mig otrevlig idag. Vill och orkar inte prata med nån och när jag gjort det vare sig det är på msn, sms eller telefon så skulle jag bara vela skriva och kalla dom idioter som inte säger nått vettigt. Det är faktiskt ganska otrevligt. Faktiskt.

Snart går skjutsen också. Och jag orkar inte ens tvaga mig. Knappt borsta nötterna.
Jag är inte bara otrevlig. Jag är äcklig också.

Som den äckliga, sliskiga ekonomen som kom på efterfesten igår. Jag ville kräkas. Men jag pratade med en mycket trevlig "Rektor" ( Pedagog ) som hette Anders som stod och väntade på taxin med mig när jag skulle hem och "förtvingade" upp mig till lektionen imorgon.

I owe you one....


"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"

Kommentera här: