Malou möter Carola

Malou möter Carola.... ja vad ska man säga. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ska man ta det hon säger som sant eller är det bara en massa lögner för att komma undan på ett billigt sätt? Är den människan verkligen sådär?
Jag hoppas iallafall att hon tar hem hela skiten den 20 maj så kvällspressen får ännu mer att skriva om. Sen väntar jag med förväntan på hur sonen Amadeus blir som tonåring och vuxen.
Slutpratat om det.

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Stefan:

skriven

Såg lite på intervjun med Carola Malou gjorde och undrar om det bara var jag som reagerade på frågan om vad hon anser om homosexuella. Hon svarade att detta var nått media hade förvrängt och att hon inte hade några problem med homosexuella men i samma andetag sa hon att detta var ett sexuellt VAL som homosexuella gjort! Sköt sig lite själv i foten där!

Kommentera här: