lägga på ett glödhett kol!

När ska egentligen statistiken komma tillbaka? Det var ju en del av charmen, att ser hur många som intresserade sig för ens tråkiga vanliga svensson liv varje dag....

Det går framåt med uppsatsen! Fick svar från en skola idag som var mycket intresserade och kände sig speciella för att jag valt just dom som test skolan och tackade mig osv. Fasen va nice! Måste skynda med enkäterna nu och OH bilden sen är det bara att lägga på ett glödhett kol!

Och till helgen blir det Åland..... jag är sur för att jag endast fått 6 veckors jobb i sommar! Måtte det bli mer, annars blir jag en solbränd fattig student istället för mitt vanliga blekfeta men dock så rika leverne under sommarhalvåret..

"det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Anna:

skriven

Jag börjar redan oroa mig för nästa månad. Jag har tur som får min lön samma månad som jag jobbar och inte retroaktivt, annars skulle jag vara fattig som fan fram till slutet på juli.
Hur har de egentligen tänkt att studenter ska leva på sommaren?

2 Sara den rara:

skriven

I'm back, dear friend.. Åter med i den gemenskap vi bloggare har... :P
Party party till helgen. Skoj...
puss puss

Kommentera här: