Åter till nöjet att göra av med pengar man inte har...

Idag fick jag pengar, idag ska jag alltså handla något som brukar kallas för julklappar, idag ska jag jobba 10 timmar. Alltså måste jag ( som alla andra som också tänker så här i tron att ingen annan tänker såhär ) kila ner så fort stan öppnar och leta, leta, leta innan jobbet kallar....

Det är kallt ute, har nyss betalat räkningar och hör redan hur det ekar i börsen.... det är tråkigt att höra ekot såhär samma dag man fått sina studiepengar ( som för övrigt höjdes med typ 20 spänn nästa år, hey jippie, 2006 kommer genast bli mycket lättare! NOOOOOOT! )

Åter till nöjet att göra av med pengar man inte har


"Det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är"
1 Anna:

skriven

ha ha, vi kommer se likadana ut, blonda med grå boleros. Min kom igår förresten! Den var jättesnygg men ganska stor i storleken, fast jag orkar inte skicka tillbaks och byta den...

Kommentera här: